сряда, 17 септември 2014 г.

Интервю с редактора на Twelve O'Clock – Миленка Златинова


Миленка, как се получи така, че се превърна в редактор на публикациите в блога на Twelve O'Clock?
Съвсем случайно. Видях една от първите публикации във фейсбук и предложих да направя някои корекции. Впоследствие ми се доверихте и започнахте да ми предоставяте текстовете, подлежащи на публикация.

Какво си завършила?
Български език и литература и руски език и литература.


Значи сме се сдобили с възможно най-добрия редактор.
Благодаря.

Какви са другите ти таланти?
Не бих ги нарекла таланти. Обичам да се занимавам с много неща в свободното си време. Признавам си, че ми е трудно да ги изброя. Обичам танците, спортувам, ходя на йога. Понякога правя мозайки от фаянсови плочки, декупаж, пачуърк ...  експериментирам с различни техники и материали, обичам да ги комбинирам. А последната ми страст е филцът ... и какво ли още не.

Помощта ти за Twelve O'Clock не е само редакторска?
Може и така да се каже :)

Скромна си? Какъв ти е характерът?

Характерът? Знам ли? Труден въпрос ... може би е разнолик, също като интересите ми. В смисъл, че си имам известна доза твърдост, известна доза мекушавост, в определени ситуации сълзливост, в други смях ...Нищо човешко не ми е чуждо.

Разкажи ни за фехтовката, за Фехтовалната академия Етрополски.
Оооо, фехтовката е страст, който се докосне до нея, остава запленен завинаги. Сега си давам сметка, че благодарение на нея станах някак по-организирана и по-уверена. И съм щастлива, че съдбата ме срещна с "Фехтовална академия Етрополски". Чрез фехтовката се формират много умения - бързина не само на краката и ръцете, а и на ума, координация, съобразителност ...

За известно време там бяхте заедно с две от момичетата на Twelve O'Clock. 
Да, така е. За съжаление, те двете прекратиха тренировките си. Но пък времето, което прекарахме заедно беше чудесно. Заедно завършихме програмата "Първи стъпки във фехтовалното изкуство". Бяхме притеснени, че ще ни изпитва лично Васил Етрополски, нооо мисля, че се справихме прилично. :)

Кажи сега за фундаменталния въпрос за члена.
Ахахахах ... Ами напоследък все по-често искат да премахнат пълния член. Е как ще се разберем без него? Проблемът е, че все по-често се пренебрегват правоговорът и правописът. В националните медии журналистите не се замислят как звучи речта им.

Колкото по-малко мислим, толкова по-добре, нали?
Аз не съм на това мнение. Сега се сещам, че в последно време започнах доста често да казвам: "Трябва да има и мисъл".

Дано си търпелива, Twelve O'Clock  разчита на теб.
Такава съм, Twelve O'Clock знае, че може да разчита на мен.