петък, 17 октомври 2014 г.

Интервю с нашия модел Елена


Елена, хората, които са общували с теб, те имат за весел човек, който винаги се смее. Каква си всъщност?
Може би са прави - предпочитам да споделям неща, които ме развеселяват.


Участвала ли си в други фотосесии?
Да, точно преди 10 години, за реклама на тогавашния ми работодател.

Какъв продукт рекламира?
Услугите на куриерска компания.

А с какво ще запомниш нашата фотосесия?
Не съм професионален модел, но мисля, че в случая, това беше предимството - просто да бъдеш себе си. В противоположния случай, ако бях модел, щях да се подчинявам на какви ли не изисквания.

Хареса ли си нещо от дрехите, които представи?
Много неща. Харесва ми това, че са цветни. Със сигурност няма да останат незабелязани, а в същото време не са натрапчиви.

И петте момичета, които участвахте във фотосесията, сте непрофесионални модели. Коя от вас би отличила?
Всяка от нас носи своята уникалност, трудно ми е да кажа. Не мога да сравня ябълка с круша. Продажбите ще покажат.

Дипломатичен отговор?
Според мен трябва да бъде отличена тази от нас, която най-много харесва себе си и се чувства най-добре с това, което правихме. Но все пак мисля, че Мимето се справи най-добре. За мен беше предизвикателство да участвам в нещо, което е много различно от ежедневието ми и в същото време да бъда себе си.

Решаваш ли кръстословици? Един такъв въпрос - произведение от Омир с 6 букви?
(смее се) говориш за ХУБАВА (та)?

Хубавата?
Елена. Кой мисли за войната - всичките мислят за Елена. Какъв Омир, каква Илиада?

Може ли красотата да е фатална?
Едва ли... глупостта е фатална, красотата не. Но какво значи „фатална“, в днешно време и големите грешки са поправими.

Ти ли си си Хубавата Елена?
Че съм хубава - хубава съм. (смее се) Че съм Елена - Елена съм. Но война за мен не е имало.

Красотата ли е най-важната за една жена?
Важна е, но не е най-важното нещо за една жена. Не само за жените, но и за мъжете, най-важното е да се усъвършенстваме непрекъснато, да не се оставяме на посредствеността, да правим най-доброто, което можем да направим.

Какво би казала за финал на това интервю?
За мен беше много интересно да участвам - да видя хора, много различни, като характери и възможности, да бъда в среда, много различна от ежедневието ми. Всеки от нас се постара да се представи по най-добрия начин, а дрехите, които представих много ми харесаха и с удоволствие ще ги нося.