понеделник, 20 октомври 2014 г.

Интервю с нашия модел Мария

Мария, според фотографите ни, най-лесно са станали снимките с теб. Това на какво се дължи – може би, че в деня на снимките нямаше никакъв глас?
Това е мнение на фотографите, радвам се, че не съм ги затруднила. Това с гласа беше забавно за всички.

Временната ти немота помогна ли ти да се концентрираш повече върху снимачния процес?
Като цяло снимачният процес беше ново начинание за мен и да си призная, не знаех какво ме очаква. Бях приятно изненадана и доволна от себе си, че макар и без глас се справих, според мен, отлично като за новак.

По време на снимките не забелязахме така характерното за теб изчервяване. На какво се дължи това?
По време на снимките може би не сте го забелязали, но сега го виждате (изчервих се). Светлините на прожекторите са скрили изчервяването ми.

Какво беше най-интересно за теб през двата снимачни дни?
Тоалети, прически, грим - всичко това си беше интересно. В един момент заставаш под светлините и се превръщаш в принцеса, макар и само за два дни. Тук може би е мястото да благодаря специално на дизайнера Ангел Дулчев, който беше сътворил невероятни неща за мен, на Теди за грима и на всички останали от целия екип на 12 o`clock.

А най-трудно?
Трудно ми беше да говоря и да се смея.

Хареса ли си нещо от моделите, които представи?
Разбира се, че съм си харесала. Скоро ще ме видите с тях.

Това е поредният комплимент към нашия дизайнер Ангел Дулчев. Лесно ли се работи с него?
Когато човек прави нещата с желание и влага цялата си енергия, комплиментите просто валят - Ангел го заслужава. Лесно се работи с него - той говори, а аз мълча.

Знаем, че си една от най-големите почитателки на тенисиста Григор Димитров. Какво трябва да направи той, за да заслужи една вечеря с теб, заменяйки Мария Шарапова с Мария Церовска?
Този въпрос е сериозна провокация. Да минем на следващия.

И все пак?
Да, така е, почитателка съм на Григор Димитров и много се радвам за неговите успехи. А вечерята оставям на Маша да я сготви.

И петте момичета, които участвахте във фотосесията сте непрофесионални модели. Коя от вас би отличила?
"Огледалце, огледалце, я кажи..." (смее се)

Накрая – според теб, кое всъщност прави красива една жена?
Вътрешното й усещане, че е такава.

Благодаря ти, Мария, стана хубаво интервю.
Определено това беше по-трудно, отколкото снимките.